Antalis, Kurumsal Sosyal Sorumluluk stratejisinde 4 ana başlık tanımlamıştır. Her girişim, her bir Antalis sektörü için performans ve izleme göstergeleriyle desteklenen belirli bir eylem planının konusudur. ISO 26000'e dayanan bu ortak strateji, Antalis faaliyetlerinin etkilerinin belirli bir çerçeve içinde ve uluslararası standartlarla en sıkı uyum içinde olup olmadığının onaylanmasını garanti eder.
"KSS'yi bir fırsat yaratıcısı olarak görüyoruz. İnovasyonu teşvik ediyor, paydaşlarımızın beklentilerini karşılıyor ve ilgili çözümlerin geliştirilmesi için güçlü bir platform sağlıyor”
Hervé Poncin, CEO.
1. KSS Politikaları, raporlama ve muhabir ağı
Standart raporlama prosedürleriyle desteklenen ve bağımsız üçüncü taraf kuruluşlar tarafından doğrulanan net yapılacakları belirleyin. Tüm şubelerde ve tüm tanımlanmış girişimler için bir Kurumsal Sosyal Sorumluluk muhabirleri ağını eğitin ve güçlendirin
2. İş etiği
Her iki yılda bir, bu konularla doğrudan ilgilenen çalışanların %100'ünü en iyi iş uygulamaları ve daha özel olarak rekabet yasaları konusunda eğitmek.
1. İzlenebilirlik ve sorumlu tedarik zinciri yönetimi
Ürün izlenebilirliğini güçlendirmek, riskli tedarik kaynaklarını azaltmak. Sorumlu tedarik oranını artırmak ve döngüsel ekonomi çözümlerini güçlendirmek.
Satın alma hacmimizin %85'ini durum tespiti de dahil olmak üzere kapsamlı bir şekilde izlenebilir bir prosedüre dahil etmek.
2. Enerji
Önemli depolarımızı ISO50001 sertifikasyonuna dahil etmek. Antrak® aracılığıyla nakliye karbon ayak izinin %90'ını izlemek
1. Sağlık ve Güvenlik
Tüm çalışanlar için işyerinde refah ve performans koşullarını geliştirirken güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamını garanti etmek. Tüm faaliyetlerimizde sıfır kaza ve sıfır meslek hastalığı hedeflemek.
Kayıp zamanlı kazalar
2. Eğitim ve Çıraklık
Çalışanların %80'i yıllık olarak eğitilmiştir; Yılda çalışan başına 14 saat.
1. Eko-sorumluluk
Çevreye duyarlı ürünlere olan talebi geliştirmek ve geniş bir yelpazede yenilikçi ürünler sunmak. Döngüsel ekonomiyi sağlayan geri dönüştürülmüş ürünlerimizi teşvik etmek.
Ambalaj ve Görsel İletişim serileri için çevreye duyarlı teklifimizi tanımlamak ve geliştirmek.