Tedarikçi durum tespiti: doğru kişilerle iş yaptığımızdan emin oluyoruz.

Antalis, 2013 yılından bu yana ÇSY stratejimizin önemli bir ayağı olan tedarikçi durum tespitini kendi kurum içi platformu ile yürütmektedir. Antalis, tedarikçileri tarafından sağlanan ÇSY ile ilgili bilgileri tarayıp merkezileştirerek ve müşterilerine ve diğer paydaşlarına tedarik zinciri şeffaflığı sunarak, iştiraklerimiz tarafından dağıtılan Kağıt, Ambalaj ve Görsel İletişim çözümlerinin izlenebilirliğini izlemektedir.

Geçtiğimiz 10 yıl içinde gelişen pazarda Antalis, kurum içi tedarikçi durum tespit aracını piyasada uluslararası kabul görmüş ÇSY değerlendirme platformlarıyla değiştirmeye karar verdi. Tedarikçilerimizin iş uygulamalarını işgücü, sağlık ve güvenlik, etik ve çevre gibi konularda değerlendirmeye devam ediyoruz. Buna ek olarak, tedarikçilerden Antalis'in iş faaliyetlerine uyarlanmış, kereste yönetmeliği, sertifikalar ve kimyasalların kullanımı gibi uyumluluk konularını kapsayan özel bir öz değerlendirme anketi doldurmaları istenmektedir. Tedarikçilerimizden yürürlükteki tüm yasa ve yönetmeliklere uymalarını ve en iyi uygulamaları hayata geçirmelerini bekliyoruz.

 

Çalışanlarımızı bu platformların doğru kullanımı konusunda eğiterek, bilinçli kaynak kullanımı kararları vermeleri, tedarik zinciri şeffaflığına katkıda bulunmaları, riskleri azaltmaları ve sorumlu iş uygulamalarını teşvik etmeleri için onları güçlendirmeyi amaçlıyoruz.

antrak-01.jpg

antrak-02.jpg